Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

«Τώρα ο κύριος Λοβέρδος μπορεί να κοιμάται ήσυχος. Η κόρη μου πέθανε»


Έφυγε από τη ζωή στα 32 της χρόνια η Μαρία, μάνα ενός μικρού παιδιού, η οποία πριν από τις εκλογές του 2012 και επί υπουργίας Ανδρέα Λοβέρδου στο Υπουργείο Υγείας, διαπομπεύτηκε ως φορέας του AIDS.
Ήταν τότε που οι φωτογραφίες δεκάδων γυναικών είχαν δημοσιοποιηθεί «κατηγορούμενες» ως φορείς του AIDS, με τη σύμφωνη γνώμη του εισαγγελέα που εφάρμοσε ποινική διάταξη η οποία βασιζόταν σε Αναγκαστικό Νόμο του 1940. Οι γυναίκες αυτές συνελήφθησαν και κλείστηκαν στις φυλακές.
Χθες μια από αυτές η Μαρία πέθανε. Η Εφημερίδα των Συντακτών φιλοξενεί μαρτυρία της μητέρας της:«Τώρα ο κύριος Λοβέρδος μπορεί να κοιμάται ήσυχος. Η κοινωνία καθάρισε από αυτές τις κοπέλες κι αυτό το φρόντισε ο ίδιος.
Εξευτέλισαν το παιδί μου, ήρθαν στο χωριό και το ΚΕΕΛΠΝΟ εξέτασε το εγγόνι μου μέσα στο σχολείο, μας εκθέσανε όλους, μας ξεφτίλισαν.
Πήγαν τα κορίτσια στο υπόγειο της Γ’ πτέρυγας του Κορυδαλλού αντί να τα φροντίσουν στα νοσοκομεία. Τους πέταγαν το φαγητό από τα κάγκελα και εκείνα την ίδια ώρα κατάπιναν μπαταρίες.
Δημόσια μας εξευτελίσανε. Και τώρα εγώ δημόσια ανταποδίδω λίγο πριν θάψω την κόρη μου ότι μπορεί πλέον να κοιμάται ήσυχος ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Και αυτό το λέω κι εγώ η μητέρα της, δημόσια, με το όνομά μου.
Ευμορφία Κουλουριώτη».

Πηγή: patratora.gr
Από sibilla

Δεν υπάρχουν σχόλια: