Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Χρυσαυγίτισσες...


«Εμείς οι Ελληνίδες, μέλη του Λαϊκού Συνδέσμου, έχοντας βαθύτατη συναίσθηση της καταστροφής που επιφέρει το φεμινιστικό πνεύμα της εποχής μας, είμαστε ενάντια σε κάθε λογής διακηρύξεις για την ισότητα των δύο φύλων».

«Η υποτιθέμενη απελευθέρωση της γυναίκας την αποπροσανατόλισε και από την πραγματική ουσία του υψίστου ρόλου της, την Μητρότητα. Δηλαδή την υποχρέωση και την ύπατη τιμή, να φέρει στον κόσμο και ν’ αναθρέψει τα νέα βλαστάρια στον κορμό της Φυλής, ώστε να γεφυρώσει μέσω του παρόντος , το παρελθόν και το μέλλον. Πιστεύουμε ότι η Μητρότητα είναι ένα ιερότατο καθήκον».

«Η Φυλή αποτελεί υπέρτατη Αξία του Κινήματός μας. Αυτή καθορίζει την έννοια της εθνικότητος. Πολιτισμός, ομογλωσσία, θρησκεία δεν είναι παρά δευτερεύοντα εποικοδομήματα, που βρίσκουν την πνευματική τους ολοκλήρωση μόνο μέσα στην κοινότητα των ομόαιμων ατόμων».

Όσον αφορά τις γυναίκες, η έννοια της «φυλής» έχει ιδιαίτερο βάρος γιατί συνδέεται με το βασικό τους -σύμφωνα με τη ΧΑ- καθήκον, τη μητρότητα.

«Το πρώτιστο καθήκον που πράττει κάποιος για το Έθνος του είναι αυτό που έχει ορίσει η Φύση και για τα δύο φύλα, δηλαδή η τεκνοποιία και η σωστή διαπαιδαγώγηση των τέκνων αυτών».

«Η έκτρωση είναι έγκλημα κατά της φυλής» και για το λόγο αυτό η ΧΑ υποστηρίζει την απαγόρευσή της με νόμο. Έτσι, αν ήταν κυβέρνηση η ΧΑ, οι μέθοδοι αντισύλληψης θα ήταν απαγορευμένες κι οι εκτρώσεις παράνομες. Αν μια γυναίκα έμενε έγκυος δε θα είχε την επιλογή να κάνει έκτρωση.

Είναι, επίσης, χαρακτηριστικό το επιχείρημα με το οποίο η Ε. Ζαρούλια υποστήριξε στη Βουλή την υποχρεωτική στράτευση ανδρών και γυναικών στα 18 τους χρόνια, σύμφωνα με το οποίο η μη στράτευση αποτελεί «διάκριση κατά των γυναικών».

Αυτή είναι ενδεικτικά, η ιδεολογική φαρέτρα των γυναικών της Χρυσής Αυγής οι οποίες έχουν συστήσει το «Μέτωπο Γυναικών» και η οποία αποτυπώνεται στην «Ιδεολογική Βιβλιοθήκη Μετώπου Γυναικών» της Χρυσής Αυγής.

Τα 3 «Κ» της ναζιστικής Γερμανίας Kinder, Kuche und Kirche, δηλαδή παιδιά, κουζίνα και εκκλησία, είναι το ιδεολογικό πεδίο μέσα στο οποίο οριοθετείται η θέση της γυναίκας στην κοινωνία.

Εργαλείο των Ναζί ο αναπαραγωγικός ρόλος των γυναικών που συνδυάστηκε με τον αντισημιτισμό και την εμμονή στην υποτιθέμενη «μόλυνση της γερμανικής φυλής» τότε από τους Εβραίους και τώρα από τους μετανάστες.

Οι γυναίκες αντιμετωπίστηκαν ως μηχανές αναπαραγωγής, ως εκτροφείς «φυλετικά καθαρών» παιδιών και μια σειρά μέτρα πάρθηκαν για τη διαπαιδαγώγησή τους στο ρόλο αυτό. Οι εκτρώσεις ήταν παράνομες.

Από την άλλη, όμως, ήταν οι αναγκαστικές στειρώσεις στις οποίες υποβλήθηκε ένας αριθμός γυναικών, που δεν θεωρήθηκαν «φυλετικά καθαρές », που θεωρήθηκαν φορείς κληρονομικά μεταδιδόμενων ασθενειών και η εφαρμογή της «ευγονικής», την οποία βάφτιζαν «δημογραφική πολιτική».



Στα φασιστικά- ναζιστικά καθεστώτα ολόκληρο το «έθνος» υπηρετεί τους καπιταλιστές. Γι’ αυτό απαγορεύτηκαν οι απεργίες, αφαιρέθηκαν τα συνδικαλιστικά δικαιώματα, καταργήθηκαν όλα τα δημοκρατικά δικαιώματα, χρησιμοποιήθηκαν εργάτες-σκλάβοι. Την ίδια ώρα σκότωναν τα ΑΜΕΑ (γιατί δεν μπορούσαν να δουλέψουν και να είναι παραγωγικά για τους καπιταλιστές) επέβαλλαν τη σιδερένια στρατιωτική πειθαρχεία (για να μην μπορεί να αναπτύσσεται η ανθρώπινη προσωπικότητα).

Η ανισοτιμία των γυναικών είναι απαραίτητη για να μπουν όλοι και όλα στην υπηρεσία των Καπιταλιστών, όχι μόνο για να αποτελούν διαχρονικά το φτηνό και ευέλικτο εργατικό δυναμικό αλλά να υποκαθιστούν την υποχρέωση του κράτους για κοινωνική πολιτική, που έχει να κάνει με τα παιδιά, τους ασθενείς, τους γέροντες. Η ισότητα γίνεται λάστιχο ανάλογα με τις κατά καιρούς ανάγκες αυτών που κατέχουν τον παραγόμενο πλούτο και την εξουσία.

Δεν είναι τυχαίο το εξισωτικό περιεχόμενο που δίνουν ΕΕ και αστικές κυβερνήσεις στην έννοια της «ισότητας», στην «ίση μεταχείριση», στη βάση του οποίου έχουν καταργηθεί μια σειρά θετικές ρυθμίσεις για την εργασία και τη συνταξιοδότηση των γυναικών.

Αξιοποιείται επίσης η δράση της από ορισμένους σαν αφορμή για να αναπαράγουν τη θεωρία των «άκρων», να εξισώσουν τις φασιστικές συμμορίες και την εγκληματική τους δράση με το οργανωμένο λαϊκό κίνημα και τις διεκδικήσεις του. Στην υπηρεσία αυτού του στόχου απαραίτητα και τα 3 «Κ» της ναζιστικής Γερμανίας , που ακολουθούνται ατόφια από την Χρυσή Αυγή και το «Μέτωπο Γυναικών» της.

Η παρέμβαση της ΧΑ στις γυναίκες της λαϊκής οικογένειας αποτελεί παράλληλα παρέμβαση και στα παιδιά της. Η πλευρά αυτή είναι σημαντική, μιας και η ΧΑ στοχεύει στην προσέλκυση τμημάτων της νεολαίας.

Η συμμετοχή των γυναικών της λαϊκής οικογένειας στο εργατικό–λαϊκό κίνημα μπορεί να ανοίξει το δρόμο και στα παιδιά, ακόμα και των μικρότερων ηλικιών, ώστε να έρθουν σε επαφή με την ιστορική πείρα από την πάλη ενάντια στο φασισμό, να γνωρίσουν ποιοι πρωτοστάτησαν σε αυτή στη χώρα μας και διεθνώς, ποιοι συνεργάστηκαν με τους Ναζί, φανερά ή υπόγεια. Η ανάγκη να παίξει το λαϊκό κίνημα (ριζοσπαστικό γυναικείο, το γονεϊκό, δυνάμεις που υπάρχουν στο χώρο των εκπαιδευτικών), τέτοιο ρόλο, με δεδομένη τη διαστρέβλωση που υπάρχει στα σχολικά βιβλία όσον αφορά τα ιστορικά γεγονότα και τα συμπεράσματα.

Η επαφή των παιδιών με τις αξίες της συλλογικότητας, του αγώνα, της ταξικής λαϊκής αλληλεγγύης, της ισοτιμίας των φύλων, μέσα από τη συμμετοχή των γονιών και συγκεκριμένα των μητέρων στο λαϊκό κίνημα, τους παρέχει ζωντανό παράδειγμα και τα διαπαιδαγωγεί, ώστε να μην πέφτουν θύματα της ρατσιστικής και ναζιστικής προπαγάνδας, αλλά να μπορούν να την αποκρούουν.

Όρος και προϋπόθεση είναι η συνεχής προσπάθεια να γίνεται κατανοητό ότι η αιτία που δημιουργεί το φασισμό και το ναζισμό δεν είναι άλλη από το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα και -επομένως- η πάλη ενάντιά του πρέπει να είναι πάλη ενάντια στη ρίζα του, ο αγώνας για την ανατροπή του καπιταλισμού.

Κάλη Καρά

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντως την κα Ζαρούλια δεν την είδα να ακολουθεί αυτό το προφίλ της χρυσαυγίτισσας. Εννοώ να είναι σπίτι, οικογένεια, εκκλησία. Μάλλον η κα Ζαρούλια είναι υπεράνω. Αναρωτιέμαι όμως, πόσες απ' τις γυναίκες που ακολουθούν τη χρυσή αυγή ξέρουν τις θέσεις της Χ.Α. για τη γυναίκα; Κι αν γινόταν κυβέρνηση η Χ.Α. πόσες θα δέχονταν να υπηρετήσουν αυτό το στερεότυπο;

Ανώνυμος είπε...

Επίσης οι χρυσαυγίτισσες όταν είναι στο τσακίρ θυμό, σε φτύνουν, σου πετάνε κανέναν καφέ-και θα είσαι τυχερός αν δεν είναι ζεματιστός- σε βρίζουν σα χαμίνια σε καταγώγιο, σε χτυπάνε, είναι αξιοπρεπέστατες δεν το συζητάμε.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης οι χρυσαυγίτισσες θέλουν τους άντρες τους νταβραντισμένους και να τους δίνουν καλά χαστούκια. Αν κρίνω απ' τη δήλωση της κας Ζαρούλια στην διαμαρτυρία του Κασιδιάρη για το ότι τον "τρέχουν" για το χαστούκι που έδωσε στην κα Κανέλη. "Και σιγά το χαστούκι" ανταπάντησε η κα Ζαρούλια. Φαίνεται η κα Ζαρούλια ξέρει από καλά χαστούκια.