Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Ματωμένες καρδιές…




«Ματώνει η καρδιά μου όταν βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με μικρό εισόδημα οι οποίοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς και πολλοί πλούσιοι έχουν εγκαταλείψει εδώ και καιρό με τα χρήματά τους την Ελλάδα και δεν καταβάλουν το μερίδιό τους για την πατρίδα τους.»


«Ο καθένας που θέλει το καλό της Ελλάδας και οι Έλληνες πολίτες που έχουν εγκαταλείψει τη χώρα τους, θα έπρεπε να καταβάλουν το μερίδιό τους, για να σταθεί και πάλι η χώρα στα πόδια της.»


«Γιατί καρδιά μου υπερτερείς της λογικής και κάνεις λάθη
αφού το ξέρεις πως ξανά θα πληγωθείς δεν το χεις μάθει
γιατί καρδιά μου αγαπάς όλα τα λάθη που σε ματώνουν
κι όσες αγάπες επιλέγεις, όλες γρήγορα τελειώνουν

ματωμένη μου καρδιά πάλι απόψε δεν πονάς μα δε σου φταίω
ματωμένη μου καρδιά πάλι μ’ έκανες παράφορα να κλαίω
όλα γύρω μου νεκρά και ακόμα μια φορά έμεινες μόνη
ματωμένη μου καρδιά η καινούργια επιλογή σου σε σκοτώνει»…

Γεια σου ρε Άτζελα...εσύ τουλάχιστον είσαι αυθεντική...ποτέ δεν μας κορόιδεψες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: