Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Αχ πατρίδα μου...



Αχ πατρίδα μου καημένη

Στίχοι: Φώντας Λάδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας

Τα πορτοκάλια απούλητα
τα μήλα πεταμένα
κι οι γέροι στα μπαλκόνια τους
σαν φύλλα μαραμένα

Αχ πατρίδα μου καημένη
ποια κατάρα σε βαραίνει

Κι εμείς στην πόλη μια ζωή
υπάλληλοι κι εργάτες
να κουβαλάμε ολημερίς
τ' αφεντικά στις πλάτες

Αχ πατρίδα μου καημένη
ποια κατάρα σε βαραίνει

Κι απέξω από την πόρτα μας
οι ξένοι σούρτα φέρτα
το αίμα τον ιδρώτα μας
να πίνουνε αβέρτα

Αχ πατρίδα μου καημένη
ποια κατάρα σε βαραίνει



Αχ πατρίδα μας γλυκιά

Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό
Εκτελέσεις:
Πάνος Τζαβέλας

Τι έχουν τα ματάκια σου και είναι δακρυσμένα
ο φασισμός εσκέπασε τη χώρα μας μια μέρα
Αχ πατρίδα μας γλυκιά αγαπημένη Ελλάδα
αχ πατρίδα μας γλυκιά πόσο σ' αγαπώ πιστά

Τη χώρα μας αρχίσανε να την λεηλατούνε
άντρες γυναίκες και παιδιά όλους να μας χτυπούνε
Αχ πατρίδα...

Μα το κακό δεν βάσταξε και ξέσπασε μια μέρα
εμείς τα ελληνόπουλα σηκώσαμε παντιέρα
Αχ πατρίδα...

Τον φασισμό να διώξουμε Χίτλερ και Μουσολίνι
στη χώρα μας να φέρουμε παντοτινά ειρήνη
Αχ πατρίδα... ] 2x


2 σχόλια:

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Ο λαός του Πύργου μίλησε απόψε!
Αύριο στις 10 το πρωί στην πλατεία Ελευθερίας θα μιλήσει ο λαός της γενέτειρας του Μπελογιάννη!
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!

ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!
Κατάρα κι ευχή στους ώμους κουβαλώ
"ορθός στην άσπρη διαχωριστική γραμμή του ρεύματος"
να μένω!!!!

Οικοδόμος είπε...

Σταυρούλα καλησπέρα.
Συνεχίζουμε. Ακούραστα και μαχητικά, κόντρα στον κακό καιρό και τον κακό μας τον καιρό!
Καλή δύναμη στον αγώνα!